Društvo Koronavirus

Nova bruka REM-a, „dr“ Željko Mitrović nije nadrilekar zbog terapije ozonom

Izvor: Beta

Udruženje novinara Srbije (UNS) je danas prenelo da je Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) većinom glasova odlučio da Televizija Pink ne bude kažnjena zbog zalaganja njenog vlasnika Željka Mitrovića za „ozonsku terapiju KOVIDA-19“.

UNS je prenelo da je član Saveta REM-a Slobodan Cvejić potvrdio da je na današnjoj sednici odbijena njegova zajednička inicijativa sa Juditom Popović da se „izrekne mera“ Televiziji Pink.

UNS je naveo da je sednica Saveta REM-a, kojoj je prisustvovao i Mitrović, „bila burna“ i da je vlasnik Pinka doveo lekara koji je trebalo da potvrdi efikasnost „ozonske terapije“.

„Pošto je Cvejić zapretio da će napustiti sednicu, lekar je izašao iz sale“, piše u saopštenju.

Cvejić je za UNS izjavio da ostaje pri mišljenju da je Mitrović time što je na svojoj televiziji prikazivao kako na sebi primenjuje „terapiju ozonom“, „iskoristio lakovernost gledalaca koji mogu da poveruju da odluku o svojoj terapiji, u slučaju infekcije korona virusom, mogu da donesu sami i da tu terapiju sami primenjuju na sebi“.

„Verujem da vlasnik privatnog medija ne bi smeo da koristi javni medijski prostor koji je zajedničko dobro svih gradjana Srbije, da u njemu na sebi primenjuje ‘terapiju’ koja nigde u Srbiji nije zavedena kao zvanična“, dodao je Cvejić.

On je kazao da nije prihvatljiva argumentacija da je time što je doktor Srdja Janković gostujući u emisiji „neodredjeno govorio o terapiji ozonom“, kao i što je doktor Predrag Kon rekao da to „nije njegova oblast“, postignuto objektivno izveštavanje o „terapiji ozonom“ koju je Mitrović navodno primenjivao na sebi.

U saopštenju se navodi da članica Saveta REM-a Višnja Arandjelović kazala da Mitrović nije prekršio zakon na šta su se u odvojenim inicijativama pozvali Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i članovi Saveta REM-a Slobodan Cvejić i Judita Popović, odnosno da u emisijama televizije Pink nije bilo nadrilekarstva, dovodjenja gledalaca u zabludu i neobjektivnog informisanja.

„Ne možemo govoriti o dovodjenju gledalaca u zabludu, jer je zabluda pogrešna predstava o nekoj činjenici, niti o neobjektivnom informisanju, zato što su u emisijama na Pinku bili lekari Kon i Janković, koji su bili sumnjičavi prema terapiji ozonom. Terapija ozonom nije protokolarna u našem lečenju, ali nije zabranjena“, kazala je Arandjelović za UNS.

Direktno

Dobra vest

Naslovna za sredu 20. 05. 2020.

Loša vest

Uzbunjivač